Tilda Nederland kiest voor ad your service
Tilda Nederland heeft ad your service uitgekozen als hun nieuwe partner in online marketing. Tilda, bekend van de kwalitatieve rijstsoorten en een high end A-merk in de Nederlandse schappen, zal hun gehele SEA-strategie bij het jonge Amsterdamse bedrijf neerleggen.
Voor ad your service is de rijstwereld niet geheel onbekend. Inmiddels beheren zij al een aantal jaar Google Ads en Microsoft Ads voor Lassie. Dit is Paul Stam, marketing manager bij Ebro Foods, zo goed bevallen dat zij nu ook aan de slag mogen voor Tilda. “Nils en zijn team investeren continu in hun eigen expertise en werken met veel toewijding om de resultaten voor Lassie te optimaliseren en te verbeteren,” aldus Stam. “Daarnaast zijn het superleuke mensen en werk ik met veel plezier met ad your service samen.”
Creatieve vrijheid
Nils Kuipers, eigenaar van ad your service: “Werken voor Lassie is ons altijd erg goed bevallen. Paul geeft ons enorm veel ruimte voor creatieve vrijheid. Dit heeft niet alleen in een prettige samenwerking geresulteerd, maar ook in groeiende bezoekersaantallen richting Lassie.nl. We zijn zeer gedreven om ook voor Tilda een mooie groei te realiseren.”
FONK150
Het premium A-merk Tilda Nederland is onderdeel van Ebro Foods en brengt diverse bijzondere soorten rijst op de markt van een zeer hoge kwaliteit. Het multiculturele merk is opgericht in 1970 in het VK en inmiddels beschikbaar in meer dan 40 landen. Het Amsterdamse ad your service werd in 2018 opgericht door Nils Kuipers en is inmiddels uitgegroeid tot een veelzijdig team van tien online marketeers met expertise in SEO, SEA, social media marketing en websiteontwikkeling. Met klanten als Prinses Maxima Centrum, OppoSuits, Derec, Levi9 en Little Label zijn zij een belangrijke speler geworden in het veld van online marketing. In 2023 stonden zij op de 30e plaats in de FONK150 en werden ze beoordeeld met een 9,22.