Tinc PR & Events doet Samsung

21-04-2009 (10:06) - Bureaus

Samsung heeft Tinc PR & Events gekozen als fullservice communicatie-adviesbureau om de externe communicatie naar het lifestyle- en jongerensegment voor zijn rekening te nemen.

Met het dealer event 'A world beyond imagination', dat onlangs in de Amsterdamse RAI plaatsvond, trapte Tinc af met Samsung als nieuwe klant. Het bureau zal voor het concern de PR-communicatie richting de lifestyle media, omtrent alle nieuwe producten van de verschillende divisies binnen Samsung, op zich nemen. Van ultra slanke LED-tv’s tot geavanceerde digitale camera’s, maar ook de koelkasten, notebooks, displays, stofzuigers en de nieuwste mobiele telefoons. 

Tinc
Tinc heeft in het verleden succesvol samengewerkt met verschillende ondernemingen uit de Telecom/elektronica-branche, zoals Vodafone, Sagem Mobiles en Sony. De diverse PR-campagnes die het bedrijf voert, richten zich voornamelijk op de B2C-communicatie. Naast Telecom en gadgets is Tinc actief op het gebied van fashion, beauty, health, food & beverages en goede doelen.


 


Media

Marketing

Economisch