Titus Eikelboom partner bij DropOuts
Titus Eikelboom is toegetreden als partner bij DropOuts, het Amsterdamse reclamebureau waarbij naast creatie, concept en design impact maken centraal staat. Als social enterprise zet DropOuts zich in om talentvolle jongeren een kans te geven zich creatief te ontwikkelen. Samen met Antoinette de Ridder wordt Eikelboom verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
Titus Eikelboom, voormalig eigenaar van het mediabureau Stroom, was de afgelopen tijd werkzaam als strategisch adviseur van de Richli Media Group. In die hoedanigheid was hij verleden jaar kwartiermaker bij Funk-e, de specialist op het gebied van verandercommunicatie. Daarnaast is hij als impact investeerder betrokken bij Valyuu en The Social Handshake.
Eikelboom: " Bureaus hebben vanuit hun positie de plicht om zich in te zetten voor een betere wereld. Bij DropOuts zit dit in het DNA van de organisatie. Ik kijk er dan ook naar uit om de unieke positie van DropOuts als social enterprise verder uit te bouwen”.
De Ridder reageert verheugd op de komst van Eikelboom: “DropOuts maakt een enorme groei door. Met de komst van Titus kunnen we de toekomst van DropOuts verder verstevigen. Zijn ervaring op het gebied van impact maken sluit naadloos aan bij onze ambities om samen met onze opdrachtgevers een meer inclusieve arbeidsmarkt te creëren.