Today en Public Cinema winnen Europese aanbesteding grafisch ontwerp en vormgeving

16-06-2023 (09:30) - Bureaus

Na een uitgebreide procedure heeft de combinatie Today en Public Cinema de Europese aanbesteding ‘grafisch ontwerp en vormgeving’ gewonnen.

Dit betekent dat de combinatie van beide bureaus, Rijksbreed voor alle ministeries, departementen en agentschappen (80+ onderdelen) een van de preferred suppliers zijn. In de mantel zitten daarnaast nog 5 andere partijen.

Wouter Friso – Strategisch partner TODAY: "We zijn super blij en trots op het resultaat van dit teamwork. Om op dit niveau, met zulke sterke concurrenten als eerste te eindigen betekent veel voor ons team en de samenwerking met Public Cinema. Onze bureaus zijn echt complementair aan elkaar en de fijne samenwerking zorgt voor een krachtige combinatie. We zien uit naar al het werk dat we samen voor de ministeries en voor Nederland mogen gaan ontwikkelen!"

Peter Kasbergen – Algemeen Directeur Public Cinema:"Al sinds de oprichting werkt Public Cinema aan de publieke zaak. Daarbij zoeken we graag de samenwerking op, want samen kom je verder. Dat we nu samen met Today dit resultaat hebben behaald, geeft een sterk gevoel van erkenning en trots. Een samenwerking die staat als een huis, en klopt als een bus. We kijken er dan ook enorm naar uit om samen de komende jaren alle Rijksoverheidsorganisaties te mogen helpen in hun missie."

Over Today

Today is een award-winning ontwerpbureau voor merken gevestigd in Utrecht. Met een team van 22 experts werk het bureau dagelijks aan het ontwikkelen en onderhouden van merken. Het full-service bureau is breed georiënteerd en werkt voor opdrachtgevers in de B2B, B2C, FMCG, publieke sector en (semi-) overheid.\

Over Public Cinema

Public Cinema is een bureau voor consultancy, communicatie en creatie. Onze missie is publieke organisaties en bedrijven te helpen om maatschappelijke impact te creëren. Daarbij focussen we ons op de vertaalslag tussen complexe vraagstukken en creatieve visualisatie en communicatie.


 

 

 


Media

Marketing

Economisch