Too Good To Go kiest Somention

25-05-2022 (10:19) - Bureaus

Na een pitch-traject koos Too Good To Go voor social media bureau Somention. Deze maand is het bureau gestart met community management, webcare en monitoring voor de kanalen Twitter, Facebook en Instagram.
 
De social kanalen van Too Good To Go groeien hard en daarom zocht het merk - met een missie om een planeet zonder voedselverspilling te creëren - een bureau om hen te helpen bij het bouwen aan een sterke online community. Somention zal de social kanalen van Too Good To Go actief monitoren op het onderwerp voedselverspilling en hierop inspelen. Hiermee wil het merk heel Nederland inspireren en motiveren om in actie te komen tegen voedselverspilling. 
 
Sharonne van Diemen - PR & Content manager Too Good To Go: “Somention wist ons te overtuigen met hun expertise. De kennis die het bureau in huis heeft op het gebied van webcare en community management geeft ons veel mogelijkheden om onze online aanwezigheid verder uit te bouwen.” 
 
Charlotte Koeleman - CCO Somention: “We zijn ontzettend trots om voor zo’n mooi en duurzaam merk als Too Good To Go aan de slag te gaan. Een samenwerking waarbij we een positieve impact kunnen maken op de Nederlandse maatschappij is een parel in ons portfolio. Door de snelle online groei van Too Good To Go liggen er veel kansen op het gebied van community building en daar dragen we graag aan bij.” 

Media

Marketing

Economisch