TransIP wijst Het PR Bureau aan voor rebranding

20-03-2023 (11:23) - Bureaus

TransIP, hostingprovider, heeft HPB | Het PR Bureau als lead creative agency aangewezen. Het bureau is verantwoordelijk voor de rebranding van het merk en ontwikkeling van campagnes.

De nieuwe geïntegreerde campagne bestaat uit TV, radio, OOH, PR, digital en social media.

Internet voor elk idee

TransIP is dit jaar 20 jaar actief met producten als domeinnaamregistratie, webhosting, e mail en virtual private servers. “De producten en infrastructuur van TransIP geven ideeën, plannen en projecten de ruimte om te groeien en zo meer te worden dan een idee. Deze mentaliteit vangt het bedrijf nu in woord met de belofte: ‘TransIP, internet voor elk idee’,” zegt Stef de Jong, CCO van HPB.

Samenwerking

Met het doel een breder publiek aan te spreken werd deze campagne ontwikkeld. “Uit onderzoek onder klanten en medewerkers van TransIP werd de oplossingsgerichtheid en aanstekelijke doener-mentaliteit van TransIP onderstreept. Met deze introductiecampagne bouwen we hierop voort en roepen we mensen op hun idee echt vast te pakken en te omarmen. ‘Claim it, host it, share it, show it. Wat je idee ook is; Own it!’,” zegt Stef de Jong. Adrian Garrett, CRO TransIP: “De 360-graden aanpak en verfrissende creativiteit van HPB spreekt zowel tot onze ambities als onze verbeelding. We zijn trots op deze eerste campagne en zijn ervan overtuigd dat de toekomst ons, maar vooral ook onze klanten, nog veel moois gaat brengen.”  


Media

Marketing

Economisch