Univé kiest LEQUAL als partner voor linkbuilding

12-06-2024 (07:00) - Bureaus

In een recent afgeronde selectieprocedure heeft Univé gekozen voor LEQUAL als hun nieuwe partner voor linkbuilding.

Deze samenwerking is gericht op het versterken van de pijler ‘autoriteit’ van Univé, door middel van creatieve linkbuilding strategieën.

De pitch liet LEQUAL concurreren met een aantal andere bureaus. LEQUAL kwam hierbij als winnaar uit de bus, omdat Univé verwacht met deze strategische samenwerking hun SEO performance een nieuwe impuls te geven.

LEQUAL maakt gebruik van hun eigen software, Linkhub, en andere SEO tools zoals Ahrefs, Majestic, SemRush, Adobe Analytics en Google Search Console om de linkbuilding-inspanningen te optimaliseren. Dit project wordt volledig in-house beheerd door het team van LEQUAL.

Niels Hoogeveen, Managing Director bij LEQUAL: “We zijn trots om te mogen werken voor een toonaangevend merk als Univé. Samen met het in-house SEO team van Univé, zijn we ervan overtuigd dat we binnen dit competitieve domein samen mooie stappen kunnen zetten. Deze samenwerking bevestigt onze positie als één van de meest toonaangevende linkbuilding agencies in Nederland.”

Abel van de Craats, Teammanager Conversie bij Univé, onderstreept het belang van dit partnership: “We hebben er veel vertrouwen in dat we met deze strategische samenwerking onze organische performance de komende periode kunnen verbeteren. We kijken uit naar een prettige, langdurige samenwerking.” 


Media

Marketing

Economisch