'Victor Knaap meest onmisbare man in de marcom-industrie’
08-01-2016 (10:16) - Bureaus
Victor Knaap, van het inmiddels alweer vijftien jaar bestaande MediaMonks, is ‘de meest onmisbare man in de marcom-industrie anno 2016’. Als het aan Adformatie ligt tenminste. fonk sluit zich daar graag bij aan en feliciteert Victor Knaap van harte met de nummer 1-positie in de Adformatie100.
MediaMonks viert dit jaar op 29 januari in Amsterdam zijn 15-jarig bestaan. Knaap verdringt Mark Woerde van Lemz, die de eerste plaats van de Adformatie100 innam in 2015.
Aad Kuijper van Alfred is nummer 2 op de lijst, David Snellenberg van Dawn staat op 3. Het aantal vrouwen in de HotHonderd stijgt van 20 tot 25.
De Adformatie100 van 2016 werd vandaag bekendgemaakt tijdens het nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken van IAA, VEA en Adfo Groep, in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam.