Vier nieuwe leden DDA
26-01-2016 (15:35) - Bureaus
Dutch Digital Agencies (DDA) groeit verwelkomt vier nieuwe leden. iOnline, Fx, Strangelove en Pangaea treden toe tot de branchevereniging en kennisorganisatie van de beste digitale bureaus in Nederland.
De nieuwkomers zijn een mix van creatieve en technische agencies met een sterke focus op innovatie en digitale transformatie.
'iOnline is een jong, groeiend digitaal productie bureau', zegt Marco Groenendijk. 'Onze focus ligt op kwaliteit en innovatief vermogen. Kennis delen en samenwerken spelen hierbij een belangrijke rol. Onze verbinding met DDA en daarmee andere organisaties in het digitale landschap zien we daarom als een logische stap. We zijn trots om aan te mogen sluiten.'
John van de Vorstenbosch (Fx Digital): 'Net als de digitale wereld is ook FX Digital volwassen aan het worden. In ons 6-jarige bestaan zijn we ongelofelijk hard gegroeid, waardoor we ons met 23 medewerkers niet echt meer een start-up kunnen noemen. Nu is het zaak om mee te groeien met de andere bureaus, samen het vak te vormen en vooral te leren van elkaar. Daar is DDA de perfecte partner voor.'
Bas Kroontje (PANGAEA Internet Marketing): 'Wij willen investeren in een optimale werkwijze, zowel voor onze klanten als collega's. Omdat niets zo dynamisch is als de online wereld, blijven we graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.'
Vincent van Dijk (Strangelove): 'Sinds de oprichting in 2009 heeft Strangelove zich succesvol ontwikkeld tot een digital agency die organisaties helpt bij hun digitale transformatie. Wij willen daarin vooroplopen en dat vraagt om een nieuwsgierige blik.'
Dutch Digital Agencies (DDA) bestaat sinds 2002 en richt zich op de technologische ontwikkelingen en het game-changing werk dat door deze Nederlandse bureaus dagelijks gemaakt wordt. DDA is daarmee een aanspreekpunt voor digitale bureaus, opdrachtgevers, pers, arbeidsmarkt en opleidingen. Dutch Digital Agencies stimuleert actief het creatief innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de 95 aangesloten bureaus in de vorm van een breed aanbod aan workshops, netwerkbijeenkomsten en kennissessies.