Vijf nominaties voor Happy Horizon bij de European Excellence Awards 2024 in Berlijn
Happy Horizon en haar labels zijn vijf keer genomineerd voor de European Excellence Awards 2024, die op 6 december in Berlijn plaatsvinden. De campagnes werden geselecteerd uit meer dan 700 inzendingen.
Happy Horizon schittert met een festivalcampagne voor LOAVIES in de categorie Best Retail Campaign. De campagne onderscheidde zich door personalisatie en een hoge return on ad spend. In de categorie Best Entertainment & Culture is de ‘Spotify Top 200’ campagne voor Warner Music Benelux genomineerd. Hier werd slimme automatisering ingezet om artiesten zichtbaarder te maken en de omzet te verhogen.
Vertigo 6, onderdeel van Happy Horizon, scoort met twee unieke projecten. De ‘Rent Your Reality: Building Dreams in The Sims™ 4’ campagne voor Electronic Arts bereikte een jong publiek via TikTok-influencers. Ook de ‘Logi PLAY Masterclass’ voor Logitech G werd genomineerd. Deze interactieve masterclass in een pretpark, met bijna 60 creators, leverde nominaties op voor Best Technology, Telecommunications & Consumer Electronics én Best Benelux & France Campaign.
"Na onze recente successen bij de Digital Impact Awards in Londen is het een enorme eer om opnieuw erkenning te krijgen met vijf nominaties bij de European Excellence Awards", vertelt Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon. "Dit onderstreept de consistentie en kwaliteit van ons werk. Ik wil onze klanten bedanken voor het vertrouwen in ons en onze teams feliciteren met hun inzet en creativiteit. Deze nominaties zijn een bewijs van onze gezamenlijke inspanningen en de sterke samenwerking die we koesteren met onze klanten."