Walibi Holland kiest ARA creative agency
Na een uitgebreid pitchtraject kiest Walibi Holland voor ARA creative agency als nieuwe branding- en communicatiepartner. Het park heeft de ambitie om flink te groeien in bezoekersaantallen.
Walibi Holland en ARA gaan die duurzame groei realiseren door een spectaculaire nieuwe attractie te lanceren en deze als hero te positioneren.
Baanbrekende ontwikkelingen
Walibi Holland is hét spannendste pretpark voor jong en oud. In het park staan meer dan 40 attracties. Van de grootste thrills zoals het legendarische Goliath, tot gezinsachtbanen als Eat My Dust.
De attractie die nu wordt gebouwd is een samenwerking van Walibi Holland en RMC, verantwoordelijk voor de recordvestigende hybridebaan UNTAMED. Vanuit de pitchvraag om de nieuwe attractie te lanceren, ontwikkelde ARA een uitgebreide strategie, campagneplan en diverse campagnemiddelen. Walibi Holland en ARA werken nauw samen om het plan in te vullen en uit te voeren.
Marc Guffens, chief marketing officer Walibi Holland: “ARA heeft ons verrast met hun creativiteit en aanpak. We kijken ernaar uit om samen werk te maken van onze groeiambitie.”
Douwe Oppedijk, business director ARA: “Walibi is een iconisch merk dat staat voor avontuur, spanning en plezier – precies de elementen waar wij bij ARA van houden. Het is een geweldige uitdaging om samen met Walibi deze nieuwe attractie bij een groot publiek te introduceren.”