Wereld Natuur Fonds kiest Energize

25-01-2016 (10:17) - Bureaus

Wereld Natuur Fonds (WNF) kiest Energize voor het ontwikkelen van de contentstrategie. Energize gaat WNF adviseren hoe ze de inzet van hun rijke content op een goede manier kan structureren.
 
Wereld Natuur Fonds wil een meer doelgerichte aanpak van contentmarketing. Energize tekende voor de ontwikkeling van de contentstrategie, wat moet resulteren in een lange termijn visie én aansprekende resultaten.
 
veel content
Wereld Natuur Fonds beschikt over veel content, maar het ontbreekt aan samenhang en een werkbare structuur. Er is behoefte aan een goed fundament. 
 
De contentstrategie moet antwoord geven op de vraag – wat gaat naar wie, via welk kanaal, met welk doel en met welke frequentie? 
 
Oftewel: hoe zorgen we ervoor dat de content van het Wereld Natuur Fonds de aandacht krijgt die het verdient?

 


Media

Marketing

Economisch