Wietse Zwolsman en Peter Evers nemen leiding A Bigger Circle over

31-05-2023 (16:04) - Bureaus

Wietse Zwolsman en Peter Evers nemen als managing partners de leiding van A Bigger Circle over van Stephan Reesink, die zich gaat richten op de groei van het bedrijf.

Sinds 8 jaar is A Bigger Circle een van de vaste bureaus van KPN, en bedient klanten als Rode Kruis, Our House, BNNVARA en OneFit.

Nieuwe klanten

Zwolsman en Evers zijn 8 en 12 jaar werkzaam bij A Bigger Circle en ook actief aandeelhouder. In 2023 zijn al klanten zoals Het Rode Kruis, Emma Sleep, Our House, NIO en ASA Talent binnengehaald. Zwolsman: “Onze Data Driven Storytelling propositie staat als een huis en we merken dagelijks dat onze klanten en bureaupartners veel waarde hechten aan deze visie en de wijze waarop dit in onze creatie en advertising campagnes tot uiting komt.” A Bigger Circle richt zich op de creatieve kant en de data en advertising kant van het digitale domein.

Data en creativiteit

Evers: “Met de groei van AI en web3.0 merken we dat de combinatie van data en creativiteit steeds relevanter wordt. Doordat dit van begin af aan in ons DNA zit, zijn we snel in het toepassen van deze nieuwe technologie. Zo hebben we vorig jaar een succesvol NFT project gelanceerd met Our House Amsterdam en gaat er geen pitch de deur meer uit zonder creatief AI concept. We merken dat de stroomversnelling van deze technologie ons ook in een stroomversnelling brengt. Het is wat dat betreft een geweldige tijd om een bureau te hebben.”

Groei

Oprichter Stephan Reesink wil het bedrijf nu verder uitbreiden. op een natuurlijke manier uit te breiden: “We lopen natuurlijk al even mee, en hebben de afgelopen jaren gezien hoe de Buy & Build strategie ons reclamevak niet per se beter of mooier maakt. Als partners vinden wij elkaar in de liefde voor het vak en ambiëren we een duurzame bureaustrategie met een sterke focus op mens en cultuur, wat in ons vak als enige echt waarde vertegenwoordigt. Dat betekent dat wij onze groei ook anders aanpakken, namelijk met een Grow & Build-strategie. Die gaat uit van partnerships met innovatieve ondernemers in domeinen waarin wij onze activiteit uit willen breiden.”


Media

Marketing

Economisch