XXS Amsterdam wint Basic-Fit
21-01-2016 (17:10) - Bureaus
Basic-Fit heeft al haar communicatiebelangen ondergebracht bij creatief bureau XXS Amsterdam. Dat werd vandaag bekendgemaakt.
Het bureau won het account in een pitch waarin ook de Europese netwerkbureaus Havas/Boondoggle en Duval Guillaume deelnamen.
through-the-line
XXS Amsterdam is aangesteld om voor het merk de complete through-the-line campagne te creëren die te zien zal zijn door heel Europa.
XXS Amsterdam is aangesteld om voor het merk de complete through-the-line campagne te creëren die te zien zal zijn door heel Europa.
Erica Hahn, international brandmanager bij Basic-Fit: ‘We waren heel blij met de zeer hoge kwaliteit van de voorstellen van alle drie de bureaus. Uiteindelijk kwam XXS Amsterdam met het beste creatieve idee dat perfect aansluit bij onze internationale groeiambities en de gewenste transformatie naar value for money.’
1 miljoen leden
Basic-Fit heeft inmiddels 340 clubs met meer dan 1 miljoen leden in vijf landen. Iedere week worden er nieuwe clubs geopend en groeit het merk sterk in landen als Frankrijk en Spanje.
José Evers, strategy partner bij XXS Amsterdam: 'Basic-Fit is een prachtig nieuw account, omdat het merk een enorme potentie heeft. Ook past Basic-Fit bij onze ambitie om internationaal te opereren vanuit Amsterdam. We doen dit al voor Schweppes, SkyTeam en HEMA. Allemaal merken die op zoek zijn naar een internationaal verbindend idee, waarbij ons bureau bovendien in staat is om alle diensten vanuit Amsterdam te ontwikkelen en te produceren.'
begin mei
De samenwerking is direct van start gegaan. De nieuwe Basic-Fit campagne van XXS Amsterdam zal begin mei te zien zijn. Tot die tijd zal de huidige campagne doorlopen.