Young Generation werkt met Cameron Diaz

22-01-2010 (11:21) - Bureaus

Voor de mysterieuze thriller THE BOX van regisseur Richard Kelly (Donnie Darko), heeft jongerenmarketingbureau The Young Generation in opdracht van Benelux Film Distributors een interactieve augmented reality campagne ontwikkeld. In THE BOX, met Cameron Diaz en James Marsden in de hoofdrol, heeft een houten doosje een centrale rol. Het mysterieuze doosje met daarop enkel een rode knop wordt bezorgd door de raadselachtige Mr Arlington bij het huis van het gezin Lewis (Diaz & Marsden). Als ze op de rode knop drukken krijgen ze 1 miljoen dollar, maar dan zal er ook iemand sterven….. Met deze wetenschap begint het morele dilemma te knagen bij Norma en Arthur Lewis. Welke beslissing zullen zij maken?

In de film is te zien welk onheilspellende lot iemand daadwerkelijk staat te wachten wanneer de knop wordt ingedrukt. Bezoekers van de website www.pushthebutton.nu kunnen alvast zelf op een interactieve wijze zien wat er gebeurt wanneer de rode knop wordt ingedrukt. “We hechten als bureau erg veel waarde aan campagnes die de interactie met de doelgroep aangaan. Vandaar dat we voor The Box een campagne hebben ontwikkeld waarbij de bezoeker van www.pushthebutton.nu zelf kan ervaren wat in de film centraal staat”, aldus David Robustelli van The Young Generation.
 


Media

Marketing

Economisch