Yourzine start mobiele CRM-label
16-07-2015 (10:41) - Bureaus
10.40 uur - Dialoogmarketingbureau Yourzine breidt uit met het nieuwe label Mobile Loyalty. Het label zal zich volledig op mobiele CRM-marketing richten en helpt klanten van Yourzine met het leveren van persoonlijke, relevante en contextuele ervaringen in real-time.
Mobile Loyalty bundelt de jarenlange ervaring van Yourzine op het gebied van dialoog marketing, marketing automation, online- en offline klantgedrag met mobiele technologische mogelijkheden om zo mobiele klantcontactstrategie en campagnes te ontwikkelen.
Michiel van Riemsdijk, directeur bij Yourzine: 'Waar we ooit zijn begonnen als email marketing bureau uit ´s-Hertogenbosch, is Yourzine inmiddels uitgegroeid tot een gedreven dialoog marketingbureau met activiteiten in Utrecht, Amsterdam, Gent en Londen. Het principe van dialoog marketing geldt echter ook voor mobiele marketing. Mobile Loyalty is daarom voor ons een logische uitbreiding en combineert mobiele expertise met onze opgebouwde CRM kennis.'
Mobile Loyalty zal merken en organisaties adviseren bij hun eerste strategische stappen in mobiele marketing en tijdens de verdere ontwikkeling van hun bestaande inspanningen op het gebied van mobiele marketing. De diensten bestaan uit mobiele CRM strategie, begeleiding, het ontwerpen van mobile loyalty programma’s, executie van mobiele campagnes, data analyse en tevens implementatie van gespecialiseerde mobile marketing automation software.