
Yune nieuwe social agency frisdrankmerk Fernandes
Frisdrankmerk Fernandes stelt Yune aan als nieuw social agency. Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland.
Fernandes, bekend om zijn kleurrijke en tropische frisdranken, heeft een sterke en loyale community, waarin de Surinaamse roots verankerd zijn. "We kijken er enorm naar uit om samen met Yune onze community nog meer te betrekken en te verrassen met authentieke en impactvolle content," aldus Marthe van Wel, senior brand & portfolio manager Coca-Cola Europacific Partners.
Thijs Jaski, Managing Director Yune: "Fernandes heeft een unieke positie in de markt en toch zien we enorm veel kansen om het merk nog dichter bij de doelgroep te krijgen door in te zetten op culturele nuances en culturele intelligentie. We kijken ernaar uit om Fernandes op social uniek en onderscheidend neer te zetten, met de oorsprong als krachtig fundament. Samen willen we de community nog meer verbinden."
De samenwerking gaat per direct van start met een herpositionering, vernieuwde pay-off en visuele stijl. De eerste campagnes van Fernandes en Yune gaan op korte termijn live.