
Yvonne Prins en Roderick Cremers lanceren MAD MOJO
Yvonne Prins en Roderick Cremers lanceren MAD MOJO, het nieuwe bureau dat merk en cultuur met elkaar verbindt. "Zodat merken kloppen. Intern en extern, menselijk worden en duurzaam kunnen groeien. Disrupt with purpose. Build with heart", stellen de oprichters.
Met hun Brand Alignment Audit maakt MAD MOJO zichtbaar waar purpose, people en profit uit balans zijn. Het Burning Heart-model vertaalt die inzichten vervolgens naar een menselijke merpositionering. Daarnaast ontwikkelt het model een cultuurcode die het gedrag van mensen begrijpt en helpt bouwen aan een cultuur waar je bij wilt horen.
"Strategie krijgt pas vleugels als de cultuur meebeweegt en omgekeerd", aldus Roderick Cremers.
Verbonden voelen met gedrag en waarden
MAD MOJO gelooft dat echte merken gebouwd worden van binnen: door een cultuur die klopt, leeft, raakt en waar je echt bij wilt horen. Niet met een logo, maar met gedrag en waarden
"Voor mij ontstaat er Magic Power als profit, purpose en people in balans zijn. Dán voel je de Mojo: die onweerstaanbare energie waarmee merken menselijk worden, culturen gaan leven en mensen boven zichzelf uitstijgen", zegt Yvonne Prins