Zeven nominaties voor DDB
16-06-2008 (11:09) - Bureaus
DDB Amsterdam heeft tot nu zeven nominaties te pakken en is daarmee de grootste kanshebber op een Lion tijdens het 55ste Cannes Advertising Festival dat gisteren is begonnen. Ook Saatchi & Saatchi (zes nominaties) mag flink gaan hopen op de grootste en meest belangrijke reclameprijs ter wereld. ReclameWeek.nl zet alle genomineerden in de categorieën Direct, Promo, Media, Press, Outdoor en Radio op een rij.DIRECT
Orange Babies - Ogilvy
SWIFT Mega Koeriers - DDB Amsterdam
Volkswagen - Doom & Dickson
PROMO
VW/Pon's - DDB Amsterdam (Tweemaal!)
Quote 500 - Selmore
Dakloze Jeugd - TBWA\NEBOKO
Cordaid - Saatchi & Saatchi
FBTO - DDB Amsterdam
Amstel - Doom & Dickson
MEDIA
Canon - Mediaedge:cia
OMO/Unilever - Mindshare
PRESS
VW/Pon's - DDB Amsterdam (Driemaal!)
Villa Arena - Publicis Amsterdam
Denaaktewaarheid.com - Alfred (Driemaal!)
Mercedes-Benz - FHV BBDO
Vrienden van Kankerpatiënten - Saatchi & Saatchi (Driemaal!)
OUTDOOR
National Geographic - Saatchi & Saatchi (Tweemaal!)
DHL - Ogilvy
Weight Watchers - Lowe Amsterdam
RADIO
Renault - Publicis/Studio De Keuken
DWS - Springer & Jacobi Hamburg/Goodsounds (Tweemaal!)
YOUNG LIONS PRINT
Meer Nederlands succes: de Nederlanders Karian Weijers en Thijs Biersteker hebben de Young Lions Print Competition in Cannes gewonnen. Juryvoorzitter Print Craig Davis maakte dat vanochtend bekend in het Palais des Festivals.