Zware Jongens lanceert Zware Kost
Zware Jongens lanceert een divisie die zich compleet richt op alles wat te maken heeft met horeca, food & beverage. Met Zware Kost bundelt het Belgisch-Nederlandse concept- en designbureau haar jarenlange internationale ervaring in een nieuw en dynamisch pakket aan services & concepten.
Met de lancering verwacht Zware Kost een impuls te kunnen geven aan de horeca- en f&b-sector. "Zware Kost biedt een ongeëvenaarde combinatie van creativiteit, strategische denkwijze, en expertise in de horeca- en f&b-wereld. De combinatie met de services van Zware Jongens maakt dit een winnende formule. We kunnen onze klanten van A tot Z ondersteunen, zowel bij de ontwikkeling van nieuwe concepten als bij het opnieuw in de markt zetten van bestaande merken.” aldus Diederik van Lieshout van Zware Jongens.
Naast hun pakket aan services ontwikkelt Zware Kost verfrissende & vernieuwende horecaconcepten die onder de ‘plug & play’ principe aangekocht & geïmplementeerd kunnen worden. “Zie het als een soort bibliotheek of Netflix van concepten dewelke onze teams permanent intern ontwikkelen & aanbieden aan klanten. Dat gaat van classics tot baanbrekend; voor elk wat wils.”