Zwitserse multinational Zehnder kiest Lemon Scented Tea

24-02-2023 (11:53) - Bureaus

Zehnder, de Zwitserse multinational op het gebied van ventilatiesystemen en radiatoren, heeft na een pitch gekozen voor creative agency Lemon Scented Tea.

Het klimaat bepaalt voor een groot gedeelte onze toekomst. Maar het binnenklimaat in huizen en openbare ruimtes bepaalt voor een groot gedeelte onze gezondheid. Gezondheidsproblemen van droge huid en ogen tot astma hebben vaak een slechte binnen luchtkwaliteit als oorzaak. Door de onbekendheid van het fenomeen blijven deze problemen vaak onopgelost en kunnen de lange termijn gevolgen ernstig zijn.

In de afgelopen jaren heeft Zehnder zich toegespitst op het leveren van binnenklimaat systemen aan B2B klanten en grote bouwprojecten. De ambitie is om naast het B2B segment het merk te gaan positioneren op de B2C markt. Daarbij ligt de focus in eerste instantie op Europa.

Zehnder wil mensen duidelijk maken welke stappen ze zelf al kunnen nemen om hun binnenklimaat eenvoudig te verbeteren. Het narratief gaat alles omhelzen van design, fotografie, website, doorlopende content laag en advertising campagnes. De mediastrategie wordt samen met Brand Webbing verzorgt.

De campagne focust op de gehele e-commerce omgeving, product experience, en het opzetten van een e-commerce organisatie en start in Q3 van dit jaar.

 


Media

Marketing

Economisch