Kruidvat wenst iedereen een 'mooie kerst' met nieuwe commercial

Kruidvat wenst iedereen een 'mooie kerst' met nieuwe commercial

04-12-2024 (10:23) - Campagnes

Het kerstcommercial-seizoen is nu echt begonnen, en Kruidvat haakt daar graag op in. Ook dit jaar staat het thema ‘Iedereen verdient een mooie kerst’ centraal en laten ze zien dat ze aan anderen denken tijdens de feestdagen.

Waar in 2022 de kinderboederijen een mooie kerst kregen en in 2023 gezinnen in armoede werden gesteund met een kerstsingle, staat dit jaar Lies, het hoofdpersonage in Kruidvats reclames, in de spotlight. Door haar hondje gaat ze op date met haar nieuwe buurman. 

"Bij Kruidvat willen we gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen. Tijdens de feestdagen betekent dit dat iedereen een mooie kerst verdient," vertelt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij Kruidvat. "In onze kerstcampagne verbinden we emotie met onze merkbelofte. Dit zie je terug in de commercial met Lies die wel wat love kan gebruiken. Daarnaast tonen we met de beste deals dat de feestdagen betaalbaar en toegankelijk kunnen zijn. Met ons breed en scherp geprijsd assortiment kun je op alle fronten uitpakken."

Vanaf 6 december is de kerstcampagne volop zichtbaar via een tv-commercial, online video’s, social media, winkelactivaties, huis-aan-huisfolders en een influencercampagne. Ook is er een speciale Kruidvat Club-activatie in de vernieuwde app, waarin Costa de hoofdrol speelt en klantkaarthouders een unieke experience biedt.

Armoedefonds

Tijdens de feestdagen steunt Kruidvat opnieuw Stichting Armoedefonds. De volledige opbrengst van de limited edition Kruidvat Love & Care showergel gaat naar deze stichting. Daarnaast kunnen Kruidvat Club-leden hun gespaarde punten doneren. Kruidvat verdubbelt vervolgens deze punten.

Credits

Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Amsterdam & DDB Retail
Productiehuis: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkee
Concept: DDB Amsterdam
Offline edit: Bellamy edit studio
Online/grading: Crabsalad
Online/VFX: The Compound
Geluid: Earforce
Muziek: via Massive Music
Aretha Franklin under the mistletoe
Film muziek: Extreme music
Influencer Marketing: We Are First
Media: EssenceMediacom
PR: ACE | Glasnost