Lekker spicy genieten zonder dierenleead

Lekker spicy genieten zonder dierenleead

30-04-2025 (16:28) - Campagnes

Beyond Meat maakt de maand april nog iets heter met de lancering van de Beyond Burger®Jalapeño in 750 Albert Heijn-filialen, 75 Plus-filialen en bij online retailer PicNic. Daarnaast breidt Jumbo zijn huidige Beyond Burger Jalapeño-aanbod uit naar 150 winkels en start de fabrikant van plantaardig vlees een nieuwe marketingcampagne.

De Beyond Burger Jalapeño is een vleesachtige, plantaardige sensatie: sappig met een pittige kick. Perfect dus voor liefhebbers van spicy eten, veganisten, carnivoren en iedereen daartussenin. Daarnaast is het een bron van eiwitten (16 g per 100 g) die volledig bestaat uit plantaardige ingrediënten zonder toevoeging van soja. 

De burger wordt precies op tijd voor het barbecueseizoen bij meer retailers uitgerold, en past perfect bij Beyond Meat’s nieuwe marketingcampagne: All Taste, No Worries.

De nieuwe campagne All Taste, No Worries gebruikt de tegenstelling tussen iemand die zich klaarmaakt om een hamburger in de keuken te eten, terwijl een schattig kalfje nerveus toekijkt. De verhaallijn sluit af met de onthulling dat de maaltijd die wordt bereid helemaal plantaardig is. De nieuwe campagne laat zien wat er echt toe doet: dierenwelzijn en het maken van betere voedselkeuzes.

Omdat dierenwelzijn een belangrijke drijfveer is bij het maken van een plantaardige keuze, laat Beyond Meat zien hoe iedereen toch zorgeloos van een vleesachtige maaltijd kan genieten.