Meride maakt elk afscheid mooi

26-10-2022 (11:37) - Campagnes

Met een nieuwe campagne stelt Meride Uitvaartverzorging zich voor als de inspiratiebron en meest persoonlijke dienstverlener in de branche voor het mooist denkbare afscheid. Meride wil mensen namelijk graag het afscheid geven dat ze verdienen. Waardoor je hen herinnert op de manier die bij hen past.

In de campagne draait het om drie verschillende karakters die allen een uitvaart hebben gekregen die op zijn of haar leven geschreven was. Carlijn Offergelt, Marketing Manager Meride: ‘Met deze campagne willen we laten zien dat we hele mooie en bijzondere uitvaarten kunnen regelen voor herkenbare types die men meteen herkent als iemand uit hun eigen omgeving. We hopen dat men verder gaat kijken dan de ‘gewone’ uitvaart, want er is zoveel meer mogelijk. We zijn hiermee ook dicht bij onze merkbelofte gebleven waarbij het allemaal draait om vrijheid in keuze, en onze servicegerichtheid’.

Michan Tolman, Creative Director Popcorn Stories: ‘Wij gingen aan de slag met het creatief concept van Joe Public vertaald naar een visueel script. Op de draaidag kwam het verhaal van Tante Tiny echt tot leven toen we met mazzel een kudde schapen tegenkwamen, midden op de hei op de Veluwe. Toen dat gebeurde, wist ik dat we iets bijzonders in handen hadden’.

De nieuwe campagne start op 25 oktober met het bijzondere afscheid met 3 verschillende radioversies, en een video van Tante Tiny via een brede Social Media campagne.

Credits

Creatie radio commercials: Joe Public
Productie video: Popcorn Stories
Media strategie en inkoop: Zuiver Media
Opdrachtgever: Meride Uitvaartverzorging