Nieuwe campagne Ziggo Zakelijk door Ogilvy Amsterdam

21-05-2024 (11:01) - Campagnes

Op 21 mei lanceert Ziggo Zakelijk haar nieuwe campagne 'Dat werkt lekker door'.

De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding wanneer ze aan het werk zijn. 

Lekker in de flow

Centraal in deze campagne, ontwikkeld door creatief bureau Ogilvy Amsterdam, staat een video waarin een ondernemer duidelijk lekker in haar flow zit. Alles om haar heen werkt voor haar, via het internet, waardoor zij haar werk naar een hoger niveau kan tillen en zichtbaar geniet. De video laat zien hoe de bestellingen binnenkomen. De printer waar deze uitrollen creëert het ritme voor haar dans van succes.

Met deze campagne benadrukt Ziggo Zakelijk dat zij begrijpt hoe belangrijk het internet is voor ondernemers en dat zij er alles aan doet om ervoor te zorgen dat alles blijft werken. Ziggo Zakelijk biedt verschillende producten en diensten zodat ondernemers nooit offline hoeven te zijn, zoals Wifi Back-up (online blijven zelfs als je vaste verbinding een keertje niet werkt) of SmartWifi (overal op kantoor de perfecte wifi). 

Tolga Büyükdoganay, Chief Creative Officer bij Ogilvy Amsterdam, legt uit: “Wanneer je geconcentreerd aan het werk bent, kom je in een bepaalde flow. In deze staat kun je langdurig werken zonder moe te worden. Natuurlijk wil je als ondernemer in de flow zijn en ook dat je internet naadloos met je meewerkt. Deze campagne benadrukt dat ondernemers en internet perfect samenwerken als je Zakelijk Internet Xtra van Ziggo gebruikt.”

“Wij begrijpen als geen ander hoe digitalisering en internet het ondernemen hebben veranderd: ze zijn niet meer weg te denken, voor welke onderneming dan ook. Perfect zakelijk internet gaat veel verder dan alleen maar de techniek. Met onze proposities en met deze campagne laten we zien hoe wij de passie en het plezier van een ondernemer ondersteunen en hoe wij als Ziggo Zakelijk verder gaan dan onze concurrenten in het verbinden van ondernemers en hun klanten. Zo vullen wij onze belofte in om altijd onbezorgd en met passie te kunnen blijven ondernemen”, aldus Martijn van Lieshout, marketing directeur Ziggo Zakelijk.

De campagne is vanaf vandaag tot en met zondag 14 juli te vinden op YouTube, social kanalen, Ziggo TV (kanaal 13), de led-schermen van de Ziggo Dome en Hoog Catharijne en op radio.