PRET laat de principiële keuzes van Ekoplaza zien
Reclamebureau PRET ontwikkelde samen met Ekoplaza een 360º campagne met de focus op het onderscheidend vermogen van het merk.
De campagne is zichtbaar in alle Ekoplaza filialen, maar ook te horen op de radio, via sociale media, streamingsdiensten en middels abri’s in het straatbeeld rondom de winkels.
Principiële keuzes
Het uitgangspunt van deze campagne is de waarde van Ekoplaza voor een consument die betrokken wil zijn bij een betere wereld. Het merk wil duidelijk maken dat zij werken aan een voedselketen 'waarin alles klopt'. Alle producten zijn biologisch, maar ook kleinschalig en luchtvachtvrij. Boeren gebruiken geen chemische bestrijdingsmiddelen of kunstmest, en je vindt geen genetisch gemanipuleerd voedsel in de winkels, 'ook niet een beetje'. Deze en alle andere principiële keuzes zijn hier te vinden.
Bekijk hier de campagnevideo.
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Hans van Mierlo, Yvon Hoogers, Bruno Groen
Bureau: PRET ( pret.nu )
Concept, Copy & Art Direction: Pieter van Velsen
Account: Talmon Kochheim
Regie , Animatie, en illustraties: Marlies van der Wel
Producer: Geert Jansen ( Artbox )
Titels design: Paul Postma ( Motion Design )
Geluid: FC Walvisch i.s.m. Public Audio
Muziek:: Sebastiaan Roestenburg ( Public Audio )
Voice over: Annet Malherbe