Sydney Sweeney is het nieuwe gezicht van Kérastase
Kérastase bundelt de krachten met Serviceplan Make Benelux voor de lancering van zijn nieuwste productlijn. Voor deze campagne is actrice Sydney Sweeney benoemd tot het nieuwe gezicht van het luxueuze haarverzorgingsmerk.
Om deze samenwerking en de lancering van de nieuwste producten van Kérastase te vieren, heeft Serviceplan Make een dynamische campagne opgezet die over verschillende kanalen wordt uitgerold. Centraal in de campagne stond een visueel indrukwekkende tram, volledig in Kérastase-stijl, die door de straten van Amsterdam reed.
Serviceplan Make heeft speciaal voor deze campagne digitale content gecreëerd, die is afgestemd op sociale media. De content bestaat uit video’s die de transformerende effecten van Kérastase-producten tonen en posts die de schijnwerpers richten op Sydney Sweeney.
Als aanvulling op de digitale en outdoor campagne heeft Serviceplan Make promotiemateriaal ontworpen voor kapsalons in Nederland en België. Dit materiaal toont niet alleen de unieke eigenschappen van de nieuwste Kérastase-producten, maar kan ook gebruikt worden als educatieve en inspirerende tool voor salonprofessionals.