Timberland: 'Built for the Bold'

08-09-2022 (16:02) - Campagnes

Schoenenmerk Timberland doet een beroep op het wereldwijde netwerk van changemakers als Mary J.Blige en Arlo Parks om ons eraan te herinneren dat zij die hun inner bold omarmen, de toekomst hebben.
 
Timberland ‘Built for the Bold’ doet een oproep aan alle doeners en avonturiers om hard te werken, met passie te leven, bold te handelen en erin te geloven dat zij in staat zijn de wereld vooruit te helpen.
 
De campagne maakt gebruik van een wereldwijd netwerk van changemakers die helpen de betekenis van bold te herdefiniëren, en verankert hiermee Timberlands positie als hét op work- en outdoor geïnspireerde merk dat de brandstof is voor een bold lifestyle.
 
Onder de talenten die de campagen featured: rapper, producer en Harvard-gastdocent IDK, songwriter en dichter Arlo Parks, carrosserietechnicus Tiegan Alysse; muzikant, artiest en regisseur Shugga; keramist Shino Takeda en schrijver en wereldreiziger Marc Yeh, die momenteel een nieuwe hike-cultuur creëert in Taiwan.
 
Het middelpunt van de campagne is een anthem film, verteld door de koningin van hiphop: Mary J Blige, die als geen ander belichaamt wat het betekent om bold te zijn: “Bold is onbevreesd en zelfverzekerd, maar bold is ook dapper genoeg zijn om iets op te pakken en opnieuw te beginnen”, aldus Mary J Blige. “Dit zijn woorden die mijn leven beschrijven. Ik houd al van Timberland sinds ik een klein meisje was - en ik sta vierkant achter de boodschap van deze campagne, dat bold in ons allemaal zit.”