Transformeer jouw evenement met Congrescoaches van Jaarbeurs
Koninklijke Jaarbeurs lanceert een nieuwe campagne. Met ‘Congrescoaches’ willen ze zich onderscheiden als de congres- en vergaderlocatie van Nederland. Net als in hun vorige campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’ benadrukt deze campagne de insteek en kennis van hun medewerkers.
De Jaarbeurs staat bekend om haar persoonlijke begeleiding bij het organiseren van congressen en vergaderingen. Hiervoor hebben zij ook de afgelopen twee jaar de gouden award voor beste congreslocatie gewonnen. In deze campagne delen de congrescoaches van het Jaarbeurs hun kennis en kunde door middel van congreshacks die organisatoren kunnen helpen bij het organiseren van een succesvolle evenement. Deze hacks gaan bijvoorbeeld over het regelen van de juistetechniek, bepalen van de zaalopstelling of het verduurzamen van een congres of evenement.
Deze campagne volgt de 'De wereld van Jaarbeurs’ waarbij ze met bijzondere verhalen van klanten, bezoekers en medewerkers de diversiteit aan mogelijkheden onder de aandacht brengen. “Net als in de campagne 'De wereld van Jaarbeurs' spelen ook in de nieuwe campagne onze eigen medewerkers de hoofdrol. De persoonlijke insteek en de kennis van onze bevlogen medewerkers, daar zit onder andere de kracht van Jaarbeurs", aldus Esther Driessen, hoofd corporate communicatie & PR Koninklijke Jaarbeurs.