(W)rapper Willie Wartaal ingepakt door Amazon
Amazon.nl trapt het kerstseizoen af met Willie Wartaal als ‘Kerst (W)rapper' in een nieuwe kerstcampagne.
Met de lancering van de 'Kerst (W)rapper'-campagne´ op de social kanalen van Amazon.nl zet Amazon samen met Willie Wartaal in op de magie rondom het inpakken, zodat iedereen met behulp van zijn inpak-tips & tricks een cadeau om kan toveren in een persoonlijk kerstgeschenk.
Social campagne
De kerstperiode staat bekend om de zoektocht naar cadeaus, waarbij steeds meer cadeaus online worden gekocht. Het inpakken van deze cadeaus blijft vaak een uitdaging, omdat het als lastig wordt ervaren of omdat men er eigenlijk de tijd er niet voor heeft. Met inpaktips & tricks willen Amazon en Willie Wartaal via de 'Kerst (W)rapper' campagne op Instagram, Facebook en TikTok , iedereen aanmoedigen en helpen om van ieder cadeau een bijzonder kerstgeschenk te maken dat verder gaat dan alleen de inhoud van de doos.
“Als Kerst (W)rapper heb ik als boodschap: geef niet alleen prachtig ingepakte cadeaus, maar deel betekenis, liefde en warmte. Midden in de haast is het inpakken met liefde, of het nu klein of groot, oud of nieuw is. SPREAD THE LOVE MENSEN!” , aldus Willie Wartaal.
Kerst (Wrapper) shop
Om haar klanten het nog gemakkelijker te maken, lanceert Amazon.nl dit jaar een speciale Kerst (W)rapper-shop waarin alle artikelen zijn verzameld die je helpen om een onvergetelijk kerstcadeau te creëren, waaronder ook het speciaal ontworpen cadeaupapier dat door Willie in de campagne wordt gebruikt. Deze collectie biedt klanten de mogelijkheid om hun geschenken in te pakken in feestelijk inpakpapier, waarmee ze een persoonlijke dimensie toevoegen aan hun cadeaus.
“In een wereld waarin we allemaal druk zijn willen we onze klanten helpen met hun kerstcadeaus. Omdat de mooiste cadeaus vaak de cadeaus zijn die met liefde worden verpakt, hebben we de Kerst (W)rapper ingezet om iedereen daar op een leuke manier bij te helpen deze feestdagen” , aldus Roeland Donker, country manager Amazon Nederland.