DEPT ontwerpt interactieve productpagina voor limited edition robotstofzuiger van BISSELL
DEPT werkt al een aantal jaren samen met BISSELL aan de online presence van het schoonmaakmerk in Europa en de VS. Afgelopen maand heeft de agency de Amerikaanse campagnepagina voor de ludieke samenwerking tussen BISSELL en Eggo gecreëerd.
In de VS lanceerden de twee merken namelijk de EggoVac: een unieke robotstofzuiger geïnspireerd op wafels. DEPT was verantwoordelijk voor het websiteconcept, ontwerp en de snelle bouw van de interactieve pagina voor deze unieke robotstofzuiger.
“Een super origineel en licht absurdistisch product, zoals een robotstofzuiger die is geïnspireerd op een wafel, heeft een onderscheidende pagina nodig om de unieke aard onder de aandacht te brengen”, zegt Clara Kerkstra, lead designer bij DEPT. “We hebben gezocht naar een balans tussen het tonen van de originaliteit van dit ludieke en handige apparaat en de bezoekers uit de Verenigde Staten aansporen om een aankoop te doen”, vult ze aan.
“We zijn echt heel erg blij met hoe het vrolijke gevoel van samen ontbijten, weerspiegelt wordt op de campagnepagina die DEPT voor ons ontwikkeld heeft – zonder de functionaliteiten van de robotstofzuiger uit het oog te verliezen”, volgens Theresa Junkunc, director of brand and content van BISSELL US.