P3 Group ontwikkelt game-experience campagne voor Goliath Games

04-12-2023 (13:30) - Gaming

Goliath Games lanceert de najaarscampagne van de vier Goliath-spellen voor de nieuwe generatie jongeren: ‘I want to talk to the manager’, ‘Let’s taco bout It’, ‘Shit Happens’ en ‘Name5’. De verschillende game-experience campagnes zijn gericht op meer zichtbaarheid en engagement in verschillende Europese landen.

“I want to talk to the manager”, is een kaartspel dat ontdekt wie the biggest Karen or Ken in the room is. “Let’s Taco about it” is een kaartspel dat spelers dichter bij elkaar brengt, waarin zij een taco naar elkaar gooien om antwoorden openbaar te maken. “Shit Happens” is een levensecht partyspel, waarbij de spelers allerlei ongewenste situaties moeten rangschikken op de 'lane of pain'. “Name5” is een bordspel waarbij de spelers vijf antwoorden binnen afzienbare tijd moeten benoemen.

Samenwerking

Ilona van Veen, Marketing Manager Goliath Games: “We zijn een samenwerking aangegaan met P3 Group. We hebben gekozen voor custom made game-experiences, waarin de spellen goed zichtbaar worden en we gebruikmaken van de humor van deze games. We zijn inmiddels gestart met een videocampagne op YouTube en alle social mediakanalen.”

De online-campagne bestaat uit online video’s op YouTube, en verschillende social media posts op Meta en TikTok. Daarnaast zijn er Display-advertenties ingezet op relevante websites in verschillende landen.