Gastcolumn
Iedereen een overtuigingspsycholoog!
27-07-2015 - Ja, dat denk ik echt. In de toekomst moet iedereen die campagnes ontwerpt of beoordeelt minimaal kennis hebben van psychologische wetten. Merken worden steeds meer ...
Lees verder »
Lees verder »
Kijk eens door de ogen van een retailer!
20-07-2015 - Griekenland beheerst al weken het nieuws. Maar ondertussen in Nederland… De economie trekt weer aan. Dat is mooi en het werd ook wel tijd. Eindelijk lijkt de consument ...
Lees verder »
Lees verder »
Vuurwerk
26-06-2015 - Ik vind de Cannes Lions altijd maar een gekke bedoening. Het is een week waarin de wereld op z'n kop staat en reclame opeens niet meer geeuwend wordt weggezapt of ...
Lees verder »
Lees verder »
Branded Content maak je niet voor het merk
15-06-2015 - Natuurlijk is de titel een beetje om te provoceren, toch meen ik het. Bij het maken van content moet het merk altijd op de tweede plaats staan.
Lees verder »
Lees verder »
Meer gastcolumn
- 12-06-2015 - Eindelijk volwassen
- 01-06-2015 - Ik word dit jaar belangrijk in Cannes
- 27-05-2015 - If it’s a good story, people will care
- 21-05-2015 - Cannes Lions: Why most hate it but I love it
- 15-05-2015 - Provoke and inspire
- 07-05-2015 - The sounds of the sirens
- 29-04-2015 - ‘Stay hungry, stay fresh’
- 23-04-2015 - How to judge in Cannes
- 07-04-2015 - Need last-minute First Aid for Cannes Lions ...
- 01-04-2015 - Merkwaarde creëren door personalisatie
- 26-03-2015 - Nederlandse bureaus op het internationale toneel
- 18-03-2015 - Kunnen we ook nog zonder prijzen?
- 11-03-2015 - ‘Time to call for change and celebrate acts of ...
- 31-12-2014 - Kleur bekennen in de creatieve industrie
- 02-10-2014 - The spirit of collaboration
- 30-09-2014 - Best of Breed from the Cannes Lions Festival
- 03-09-2014 - Ervaring of Kennis?
- 20-08-2014 - De marketeer als customer
- 19-08-2014 - Telegraaf: kleinere krant, grotere tarieven
- 23-06-2014 - À bientôt Cannes
- 23-06-2014 - Het Cannes niet online
- 19-06-2014 - Van Damme + Big Trucks = Viral Masterpiece in ...
- 18-06-2014 - Food for thought
- 18-06-2014 - A good storyteller is like good sex
- 17-06-2014 - ‘Sweetie’ deserves to triumph
- 05-05-2014 - De consument bepaalt
- 07-02-2014 - Van waste of time naar share of mind
- 06-02-2014 - Van het verhaal achter de vorm naar het verhaal ...
- 05-02-2014 - Hey... B2B-kopers zijn nét mensen!
- 04-02-2014 - BAAS wordt helemaal BAAS
- 03-02-2014 - Je kunt het zo gek niet bedenken of we gaan het ...
- 31-01-2014 - Hunt for the hipster
- 30-01-2014 - De doorbraak van 'Creadativiteit'
- 29-01-2014 - Van bought media via earned media naar earning ...
- 28-01-2014 - Leren zonder grenzen en zonder centen
- 27-01-2014 - GUI of the future