
Albert Heijn lanceert vernieuwde verzorgingslijn Care
Albert Heijn introduceert de vernieuwde en exclusieve verzoringslijn Care. Met deze lijn zet Albert Heijn een grote stap op het gebied van persoonlijke verzorging die betaalbaar en toegankelijk voor de klant moet zijn.
De Care-lijn omvat ruim 300 producten, die variëren van handzeep tot aan gezichts- en mondverzorging en persoonlijke hygiëne. Alle varianten bevatten natuurlijke ingrediënten en zijn vegan, microplasticvrij en dermatologisch getest.
Care combineert verschillende food met de persoonlijke verzorging. Er wordt gebruik gemaakt van bekende geurfamilies, zoals citrus, amandel en salie. De formules en texturen van de varianten zijn geïnspireerd op wat vertrouwd is. De Care-lijn omvat veel verschillende categorieën, waaronder vitamines, mondverzorging, intieme hygiëne en Body & Hand, die het middelpunt is van de lijn door de nieuwe kruiden- en fruitgeuren. Daarnaast heeft Care een volledig nieuw design gekregen, die gebaseerd is op kleuren en vormen met een rustige uitstraling.
Duurzaamheid
''Care staat voor betaalbare luxe. Design dat elke badkamer en keuken siert en tegen een vriendelijke prijs. De producten zijn duurzaam en stijlvol ontworpen en maken persoonlijke verzorging zo toegankelijk voor iedereen'', vertelt Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats Albert Heijn.
Om de duurzaamheid verder te stimuleren, maakt de Care-lijn gebruik van herbruikbare flessen die nagevuld kunnen worden door shampoo, showergel of handzeep. De fles is de basis en de inhoud kan naar gebruik gewisseld worden.
Care Glossy
De verzorgingslijn is vanaf 10 november verkrijgbaar in de winkel en online. Naast de lancering verschijnt ook de Care Glossy die interviews, verhalen en de ontwikkelingen van Care bevat. In de folder zijn ook diverse tips voor verzorging te vinden.