Europese campagne Expedia van start

05-07-2011 (08:05) - Marketing

Expedia introduceert zijn nieuwe Europese advertentiecampagne in Nederland. Onder de naam 'Op je lijf geschreven reizen' laat Expedia zien dat achter Expedia een divers team van ervaren reis- en technologieprofessionals schuilt. Met de campagne wil Expedia de bekendheid als betrouwbare partner verder versterken.

De nieuwe multimediale campagne is ontwikkeld door Ogilvy & Mather en omvat tv, radio, print en online media. De eerste advertenties verschijnen sinds gisteren in Nederland en zijn ook in andere Europese landen te zien. De campagne wordt verder ondersteund met social media kanalen zoals YouTube en Facebook. In de loop van de tijd zullen meerdere marketingacties met het thema 'Op je lijf geschreven reizen' worden opgezet.

In de campagne 'Op je lijf geschreven reizen' focust Expedia op de mensen achter het merk en hun passie voor reizen. In de tv-campagne begrijpen Expedia-medewerkers elkaar perfect, ondanks dat ze in meerdere talen communiceren. Dit is een afspiegeling van de meertalige en multiculturele sfeer op het Europese hoofdkantoor van Expedia in Londen en het gedeelde inzicht tussen reiservaren medewerkers. De scenario's uit de commercial zijn gebaseerd op verschillende inzichten verkregen uit een aantal consumentenworkshops die zijn uitgevoerd als onderdeel van een uitgebreid Europees marktonderzoek.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch