Gsus, AH en Postbank in race voor NIMA-prijs

04-12-2006 (11:14) - Marketing

De genomineerden voor de NIMA Marketing Jaarprijs 2006 zijn bekend. De prijs wordt op 7 december uitgereikt tijdens het Societal Event (het jaarlijkse Galafeest van het NIMA) in Grand Hotel Huis ter Duin te Noordwijk aan Zee. De NIMA Marketing Jaarprijs is een kwaliteitsprijs op het gebied van marketing. De prijs wordt uitgereikt aan de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie ‘marktgericht ondernemen’ van toepassing is. Albert Heijn, Gsus, Hyves en Postbank zijn genomineerd uit enkele honderden inzendingen van marketeers. Op de shortlist stonden naast de genomineerden de volgende organisaties: Bugaboo, Danone, Gemeente Amsterdam (I Amsterdam), H&M, IBM, Happinez, NRC Next, T-Mobile, Unilever, Viktor & Rolf, VisionClinics en Volvo.

Bureaus

Media

Economisch