Hertog IJs en Transavia in race voor 50+ Award

28-11-2006 (11:31) - Marketing

De genomineerden voor de 50+ Expertise Award, de prijs voor de reclame-uiting die het best aansluit bij de belevingswereld van 50+’ers, zijn bekend. Marktonderzoek van het 50+ Expertisecentrum, uitgevoerd door bureau Veldkamp, en het oordeel van een vakjury hebben vijf finalisten opgeleverd: Hertog IJs (Unilever), Transavia.com (Transavia), Calvé Mayonaise (Unilever), Triodos Bank (Triodos Bank) en Nivea Vital (Beiersdorf Nederland). De marketingprofessionals die deelnemen aan het 50+ Event* op 7 december aanstaande,  bepalen wie van deze vijf de winnaar wordt. De winnaar ontvangt tijdens dit event de eerste 50+ Expertise Award uit handen van juryvoorzitter Chris Fentener van Vlissingen (NCRV). De vakjury bestaat verder uit Mary Hoogerbrugge (FHV BBDO), Nico Hilhorst (M2Media), Carl Rohde (Sign of the Time) en Rob van Vuure (Sanoma Uitgevers).

Bureaus

Media

Economisch