Marketing
Vijf retailtrends van IPG Mediabrands op een rij

24-10-2025 - Uit het nieuwe Retail Buying Study 2025 van IPG Mediabrands, gebaseerd op ruim 18.000 shoppers in dertien categorieën, blijkt dat consumenten steeds kritischer, ...
Lees verder »
Lees verder »
Hoe Albert Heijn jong en oud aan het knutselen kreeg

24-10-2025 - Disneyweken, Smurfen en Eredivisievoetbalplaatjes: wanneer fans van Albert Heijn alleen al denken aan oude spaaracties, gaat hun hart sneller kloppen. Afgelopen ...
Lees verder »
Lees verder »
Lidl steunt vrouwenvoetbal met UEFA-partnerschap tot 2030

23-10-2025 - Lidl breidt haar betrokkenheid bij het Europese vrouwenvoetbal verder uit en verlengt het succesvolle partnerschap met de UEFA tot 2030. Met dit langdurige partnerschap ...
Lees verder »
Lees verder »
Vans en Slam Jam presenteren Act of Disagreement

22-10-2025 - Vans en Slam Jam presenteren Act of Disagreement, een nieuwe kledinglijn die de stijl en mentaliteit van de 'Bedroom Generation' vertegenwoordigt.
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 21-10-2025 - Food Influencers United brengt social commerce ...
- 17-10-2025 - Festival promoten? Instagram en TikTok werken ...
- 17-10-2025 - Nederlanders kopen kerstcadeaus het liefst al ...
- 17-10-2025 - Gall & Gall vernieuwt formule met oog voor ...
- 16-10-2025 - AI-campagne van Bruna even geloofwaardig als ...
- 16-10-2025 - Goedlachse middenvelder Tijjani Reijnders ...
- 16-10-2025 - Populariteit bibliotheek in de lift door ...
- 15-10-2025 - Adobe helpt bedrijven hun AI-verkeer te ...
- 15-10-2025 - Dit zijn de opvallendste OOH-trends volgens ...
- 14-10-2025 - Tv-reclame bij Ster wordt duurder in sportjaar ...
- 14-10-2025 - Teads: HomeScreen-advertenties troeven ...
- 13-10-2025 - MediaMarkt en DHL slaan handen ineen voor ...
- 13-10-2025 - We Are Era stuurt Nederlands team naar WK van ...
- 12-10-2025 - Albert Heijn lanceert meer Blue Home producten
- 09-10-2025 - Onderzoek: adverteren op FAST-kanalen is goed ...
- 08-10-2025 - DekaMarkt en Rewire maken met AI promotieproces ...
- 08-10-2025 - PEXI lanceert self-service Adserver 2.0 voor ...
- 07-10-2025 - Ad Alliance en RTL testen nieuwe ...
- 07-10-2025 - Alle consumenten bereiken met de nieuwe Toolbox ...
- 07-10-2025 - Bol stoomt Het Grote Speelgoedboek klaar voor ...
- 07-10-2025 - Twee nieuwe ijscups van Goodoo verkrijgbaar bij ...
- 06-10-2025 - Lidl opnieuw uitgeroepen tot Verskampioen van ...
- 06-10-2025 - Fitzroy verzorgt marcomstrategie voor ...
- 03-10-2025 - SAN zoekt juryleden voor nieuw prijzenseizoen
- 01-10-2025 - Albert Heijn vernieuwt koffielijn ter ere van ...
- 30-09-2025 - De volgende golf van digitale betaalinnovatie ...
- 30-09-2025 - Nespresso sluit zich aan bij groeiende lijst ...
- 30-09-2025 - Channel Factory maakt leads meetbaar in ...
- 25-09-2025 - Koninklijke ERU opent eerste 'Smeerbar' van ...
- 25-09-2025 - Waarom naadloze betalingen de onzichtbare ...
- 25-09-2025 - Weborama en Adways smelten samen tot Adways ...
- 25-09-2025 - Onderzoek WPP Media: branded content ...
- 24-09-2025 - Met LOIS verbindt SuperHeroes merken aan ...
- 24-09-2025 - REWE en LiveRamp starten samenwerking op gebied ...
- 23-09-2025 - Amazon-merken domineren wereldwijd ...
- 18-09-2025 - Zoe Hamburger benoemd tot Managing Director van ...