Marketing
Otovo zet groei in Europa voort met overname Soly

24-12-2025 - Otovo, aanbieder van energieoplossingen in de Verenigde Staten en Europa, kondigt definitief de overname aan van klanten en activa van het failliete zonnebedrijf Soly ...
Lees verder »
Lees verder »
Unlike vernieuwt propositie en versterkt managementteam

24-12-2025 - UNLIKE transformeert van social bureau naar strategische merk- en contentpartner, met social als fundament voor merk- en businessgroei. Tegelijkertijd wordt het ...
Lees verder »
Lees verder »
Maccie Christmas: Mcdonald's tovert huis om tot happy meal

24-12-2025 - Elk jaar rond kerst verandert het Zuid-Hollandse dorp Arkel in een sprookjesachtig Christmas Village. Huizen worden verlicht met thematische decors en bezoekers uit het ...
Lees verder »
Lees verder »
De vijf belangrijke trends in advertising voor 2026

23-12-2025 - Nu 2025 tot een einde loopt, deelt Liset van Oosterhout, General Manager Benelux bij Amazon Ads, vijf belangrijke trends die de advertentie-industrie in 2026 zullen ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer marketing
- 22-12-2025 - Advertenties in NRC-podcasts en digitale krant ...
- 19-12-2025 - Pathé brengt filmmagie naar kinderziekenhuizen
- 19-12-2025 - Deze merken verdwenen in 2025
- 19-12-2025 - Serious Request sterkste wervingsactie volgens ...
- 17-12-2025 - Consumentenbond pleit voor strengere ...
- 17-12-2025 - Lidl opent pop-up restaurant voor het goede doel
- 17-12-2025 - Accenture investeert in AI-platform WEVO
- 16-12-2025 - Cabau lifestyle groeit met community-first ...
- 16-12-2025 - vanHaren versterkt klantloyaliteit met ...
- 16-12-2025 - Spargle sluit zich aan bij het Turner Strategie ...
- 15-12-2025 - Consumenten kiezen Lidl als beste supermarkt ...
- 15-12-2025 - Els Dijkhuizen (ex-Heineken) nieuwe CMO ...
- 12-12-2025 - Unox Nieuwjaarsduik breekt record: in 2026 185 ...
- 12-12-2025 - Holland & Barrett gezondheidspartner ...
- 11-12-2025 - Amazon.nl lanceert limited edition Kesbeke ...
- 11-12-2025 - Numen ondersteunt Wakuli bij internationale ...
- 11-12-2025 - 4e Privé bioscoop TheAnyThing in Pathé Eindhoven
- 11-12-2025 - Martijn Akkermans nieuwe CCO Wibra
- 10-12-2025 - Mcdonalds brengt Maestro burger terug met ...
- 10-12-2025 - Alpha Tango verzorgt nieuwe merkidentiteit Tien ...
- 10-12-2025 - Mascotte Victor de Leeuw nieuw gezicht AZ
- 10-12-2025 - In aanloop naar WK 2026 tekenen Coca-Cola en ...
- 10-12-2025 - The Best Social lanceert lijst voor ...
- 09-12-2025 - Dé B2B-marketingtrends volgens Admix, Unmuted ...
- 09-12-2025 - Geen ultrabewerkt voedsel meer dankzij app FLTRD
- 09-12-2025 - Van Gogh Museum en DHL bundelen logistiek en ...
- 09-12-2025 - KPMG opnieuw hoofdsponsor van Lentemarathon ...
- 08-12-2025 - BtoB communicatie 3:0: systemic innovation ...
- 08-12-2025 - Upfront opent met succes eerste supermarkt in ...
- 08-12-2025 - Philips OneBlade en WOEI verloten limited ...
- 05-12-2025 - Albert Heijn sterkste sponsormerk van 2025
- 04-12-2025 - 35% van de Nederlanders wil digitaal ...
- 04-12-2025 - Heineken luidt de feestdagen in met limited ...
- 04-12-2025 - De PSV-kersttrui keert terug met een muzikale ...
- 04-12-2025 - Picnic haalt kerstkaarten op bij dagelijkse ...
- 04-12-2025 - Center Parcs lanceert loyaliteitsplatform ...