Juryleden voor NIMA Marketingprijzen gezocht

17-11-2022 (15:46) - Marketing

Vanaf 2023 zijn er weer marketingprijzen te winnen. NIMA heeft vorig jaar besloten door te gaan, na het wegvallen van de Dutch Marketing Awards. De prijs voor NIMA Company of the Year wordt uitgereikt op de NIMA Marketing Day, in drie categorieën: klein, middelgroot & groot bedrijf. Maar genoeg juryleden zijn er nog niet.

De NIMA Company of the Year-prijs gaat om een teamprestatie, maar daarnaast kan er ook één persoon in het zonnetje worden gezet met de NIMA Lintjesregen. Iemand die iets heel bijzonders voor een bepaald onderdeel van het marketingvak heeft gepresteerd.

Vakprijs voor teameffort

Kirsten Andres, Voorzitter/Directeur NIMA: "Marketing is een teameffort en het is belangrijk het vak te blijven vieren. Hoe mooi is het dan dat je jaarlijks de schijnwerpers kunt richten op een bedrijf met een verdomd goed marketingteam en zo aandacht te vragen voor ons mooie vak?"

Belangrijke rol

Jan Willem Koch, Managing Director Hallmark Cards en voorzitter van de vakjury NIMA Marketingrijzen: "Leren, inspireren en elkaar uitdagen zijn belangrijke elementen om te kunnen groeien. De NIMA marketingprijzen vervullen een belangrijke rol om het marketingvak op een hoger niveau te brengen. En als juryvoorzitter draag ik daar graag mijn steentje aan bij."

Juryleden gezocht

Het proces voor 2023 wordt opgestart en hiervoor zoekt NIMA ‘vakidioten’ die op deze manier een bijdrage willen leveren aan het vak. Roep je nu: 'Ja!', meld je dan aan als jurylid en bepaal met de overige juryleden wie voor de eerste keer de NIMA Marketingprijs mag ontvangen.


Bureaus

Media

Economisch