Nieuw wereldwijd retailconcept Clinique

16-05-2021 (17:46) - Marketing

Retail designbureau UXUS Het nieuwe concept wordt na de lancering op de Chinese markt nu wereldwijd uitgerold. Het nieuwe concept wordt na de lancering op de Chinese markt nu wereldwijd uitgerold.
 
Clinique creëert al meer dan 50 jaar huidverzorgings- en schoonheidsproducten die zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en innovatieve technologie. Het concept werd in eerste instantie ontwikkeld voor de Chinese markt om de naamsbekendheid en de betrokkenheid van de consument te vergroten, maar zal nu wereldwijd worden uitgerold. De winkelruimte en het ontwerp combineren een futuristische laboratoriumomgeving met een strakke esthetiek en moderne, aantrekkelijke merchandising om het verhaal van Clinique's producten tot leven te brengen in een warme en uitnodigende ruimte. 
 
Ingrid Montoya, VP Global Retail Design & VM van CLINIQUE: "Het Clinique Laboratories retailconcept plaatst het DNA van ons merk naast een frisse nieuwe look voor onze in-store ervaringen. Als een ruimte vol spanningen wordt de strengheid van het laboratorium - een knipoog naar onze doeltreffende producten - in evenwicht gebracht door het gebruik van zachte rondingen, natuurlijke materialen en dynamische verlichting, elk ontworpen om de consument achter te laten met een gevoel van optimisme. De ruimte ademt een geest van ontdekking uit, van de visuele merchandising die uitnodigt te ontdekken hoe de wetenschap aan de basis ligt van elk product dat we creëren, tot de portaalsites voor huiddiagnose en de gemeenschapsopbouwende Skin School-diensten. De ervaring is een expressie van Clinique voor de toekomst."
 

 


Bureaus

Media

Economisch