Ocean Outdoor breidt uit in Utrecht met groot scherm en totems
Met een groot digitaal impactvol scherm (15m2) en twaalf digitale totems breidt Ocean Outdoor haar netwerk uit in winkelcentrum Shoppingcenter Overvecht, Utrecht.
Shoppingcenter Overvecht is een centrale locatie met meer dan 100 winkels en een indrukwekkend bezoekersaantal van circa 7,2 miljoen per jaar. Dit winkelcentrum heeft een gevarieerd aanbod van winkels, waaronder Albert Heijn XL, Hema en de populaire Nike Outlet Store, evenals een McDonald's en diverse restaurants. Doordat er op elke hoek van het winkelcentrum een supermarkt is te vinden, is het een drukke hub voor winkelend publiek.
Digitale totems
Om de zichtbaarheid te maximaliseren is The Corner XL, een groot scherm geplaatst op het centrale plein. Dit scherm is onder een hoek geplaatst om de zichtbaarheid vanuit twee belangrijke looproutes te garanderen, zodat adverteerders een breed publiek kunnen bereiken met een impactvolle boodschap. Daarnaast staan er twaalf nieuwe digitale totems verspreid over het winkelcentrum, waardoor adverteerders nog meer en vaker de mogelijkheden krijgen om hun doelgroep te bereiken. Dit is dan ook een uitgelezen kans voor adverteerders hun eindejaar campagnes te laten zien rond de feestdagen of Black Friday.