Online marketing tool Channable breidt uit naar Noord Amerika

12-09-2022 (10:25) - Marketing

Na een succesvol jaar op de Europese markt en steeds meer vraag naar de online marketing tool in de Verenigde Staten, breidt Channable uit naar Noord-Amerika. Om die push kracht bij te zetten schakelde het merk Studio MINSK in.

Om Channable te presenteren aan een markt die al verzadigd is, was het van belang dat de uitingen er visueel uitsprongen. Jeffrey van Kleef, project manager brand marketing: “We zochten een goede partner om onze Brand Awareness campagne uit te voeren. Studio MINSK bleek professionele begeleiding te geven, heeft een open cultuur, verbindt en checkt samenwerking en proces. Uiteindelijk hebben we een kick ass campagne gemaakt.”
 
 
Met een pakket aan awareness, consideration en conversion videos van 311 afzonderlijke video's in verschillende formaten voor alle sociale mediakanalen in zes verschillende talen, is de campagne nu live. De digitale marketing bleef in handen van Channable zelf. Klanten als Randstad, Norwegian Air Shuttle, IKEA, SAMSUNG waren al aangehaakt en de eerste resultaten in de VS lijken erop te duiden dat de grote oversteek een succes is.
 

Beweging heeft de toekomst

MINSK maakt al ruim 13 jaar in het oog springend visuele producties, van print tot digital en motion design. Managing Director Mattias Warcup: “In de wetenschap dat iedereen tegenwoordig een scherm in zijn of haar broekzak heeft, gaan wij tijdens het design proces altijd uit van bewegend beeld als ultiem medium.”
 

Credits

Channable: Jeffrey van Kleef, Mike Schulmeister, Dino van Doorn, Andreea Serb
Bureau: MINSK
Managing Director MINSK: Mattias Warcup
Creatie: Tjako de Weerd
Scripts: Luuk Frank van Heerde
Regisseur: Bas Dumoulin
Producer: Robert Roosenstein, Tessa Hansman
Design: Rene van Veenhuizen, Cristian van de VenUnreal
Studio: HeadQ - Omri Bigetz
Geluidsnabewerking: Peter Stoel  
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.

Bureaus

Media

Economisch