Rebellenclub en Reliving bundelen krachten

16-08-2024 (12:00) - Marketing

Rebellenclub, de woonwinkel die zich richt op stijlvolle, betaalbare en duurzame meubels, start een samenwerking met Reliving, de marktplaats voor tweedehands en vintage meubels. Deze samenwerking heeft één doel: verspilling tegengaan en duurzaamheid vooropstellen, door meubels een tweede leven te geven.

"Waarom zou je iets moois weggooien als het nog jaren plezier kan brengen?" zegt Matthijs van Ewijk, CEO & Creative Director, Rebellenclub. "Door samen te werken met Reliving, willen we de oude cyclus van produceren-consumeren-weggooien doorbreken. Het is tijd om een statement te maken: tweedehands is het nieuwe duurzaam."

Reliving biedt een platform waar unieke meubels met een verhaal samenkomen, klaar om hun reis voort te zetten. De samenwerking met de Rebellenclub betekent dat klanten nu de mogelijkheid hebben om stijlvolle, kwalitatieve meubels aan te schaffen die al een leven achter de rug hebben, maar nog lang niet zijn uitgespeeld.

“Met Reliving laten we zien dat het kán, zonder te zeggen hoe het móet. We maken tweedehands interieur aantrekkelijk en bereikbaar voor iedereen", benadrukt Ananda van Doorn, oprichtter Reliving.

Wat betekent dit voor de consument? Een kans om Rebellenclub items te scoren tegen aantrekkelijke prijzen, met de wetenschap dat elke aankoop bijdraagt aan een duurzamere wereld. Het is niet alleen een investering in je interieur, maar ook in de toekomst van onze planeet.

 


Bureaus

Media

Economisch