Sadira E. Furlow nieuwe Chief global brand & communications Tony’s Chocolonely

14-09-2023 (11:13) - Marketing

Tony's Chocolonely kondigt met veel enthousiasme zijn nieuwe Chief of global brand & communications aan, Sadira E. Furlow. Zij start per 1 oktober.

Als marketeer met een imposante carrière in de Amerikaanse markt, brengt Sadira veel ervaring en expertise naar het impactbedrijf. Bij Tony’s volgt zij Joanna Lane op. Lane blijft werkzaam bij Tony’s als Chief Product Officer. Tony's Chocolonely is toegewijd aan zijn missie om 100% slaafvrije chocolade de norm te maken in de chocolade-industrie. De verwachting is dat Sadira, met haar uitgebreide kennis en innovatieve denkwijze, de impact van het merk verder zal vergroten.

Marketing-roer

Sadira heeft een bewezen staat van dienst in het opbouwen en laten groeien van betekenisvolle merken. Eerder deed ze dit voor advertising agency Leo Burnett waar ze verantwoordelijk was voor creatieve, impactvolle campagnes in verschillende sectoren. Bij PepsiCo stond ze aan het marketing-roer voor verschillende merken. Haar laatste functie was die van CMO bij Happy Money. Tony’s is erg enthousiast over de frisse perspectieven en creatieve strategieën die ze de organisatie gaat brengen.

“Het is een eer om bij Tony’s Chocolonely te werken en deel uit te maken van een beweging die de chocolade-industrie op een positieve manier verandert," zegt Sadira. "Ik ben zeer geïnspireerd door de toewijding van het bedrijf aan ethiek, transparantie en eerlijke chocolade. Ik kijk ernaar uit om samen met het team te werken aan het verhogen van het bewustzijn van de problemen in de cacao-industrie en het stimuleren van positieve verandering."


Bureaus

Media

Economisch