
The Social Hub versterkt marketingteam na nieuwe Europese locaties
B Corp hospitalitymerk The Social Hub presenteert een nieuw wereldwijd marketingteam onder leiding van CMO Trix van der Vleuten. Nu The Social Hub meer vestigingen door heel Europa opent, richt het team zich op internationale samenwerkingen, creativiteit en geïntegreerde marketing- en commerciële campagnes.
Het vernieuwde marketingteam van The Social Hub bundelt talent van consumenten- en lifestylemerken, met ervaring op het gebied van digital, branding, public affairs en commerciele marketing. Zij verbinden lokale verhalen met een wereldwijde strategie om de bekendheid, betrokkenheid en zichtbaarheid bij zowel consumenten als B2B-doelgroepen te vergroten. De nieuwe krachten:
- Charlie Ayers (ex-Under Armour), Head of Brand;
- Rosa Dinnissen (ex-Airbnb), Director of Global Public Affairs;
- Shirley Kind (ex-Nederlandse Loterij), Commercial Director.
Zij voegen zich bij Jeffrey Kloezeman, Head of Social Media, bekend van merkactivaties op TikTok en Roblox; Martina Nesti, Head of Global Activations en voormalig marketingleider bij Four Seasons Hotels, recent verantwoordelijk voor Marketing- en Community-initiatieven bij The Social Hub in Italië; en Bridget O’Lone, voormalig werkzaam bij Booking.com en Diageo, als Global Marketing Director.
Marketingmachine
CMO Van der Vleuten: "Deze nieuwe marketingstructuur brengt enkele van de meest getalenteerde creatieve en commerciële professionals uit Europa samen. Talent dat heeft gewerkt aan de Olympische Spelen en grote Super Bowl-commercials. Samen bouwen we aan een marketingmachine die verankerd is in cultuur, nieuwsgierigheid en samenwerking en bijdraagt om van The Social Hub een bekende naam te maken in en buiten Europa."
Onlangs opende The Social Hub nieuwe vestigingen in Glasgow, Rome en Porto. Binnenkort volgen Turijn en Lissabon.