TomTom deelt prijzen uit

06-08-2008 (10:32) - Marketing

Navigatiespecialist TomTom heeft in zestien Europese landen een internationale online campagne gelanceerd, genaamd Change Spotting. Dit om het gebruik van TomTom’s kaartverbeteringstechnologie Map Share verder te stimuleren. Sinds de lancering van Map Share één jaar geleden, zijn er al meer dan drie miljoen unieke kaartcorrecties geüpload. Deze campagne heeft als doel dit aantal te vergroten.
 
Iedereen die in het bezit is van een TomTom-apparaat én Map Share gebruikt, maakt tot 23 september 2008 wekelijks kans om prijzen te winnen: een nieuwe kaart of een TomTom GO 930. Ook kunnen gebruikers in aanmerking komen voor de hoofdprijs aan het einde van de campagne - één gelukkige winnaar zal een luxe weekend voor twee personen naar Amsterdam winnen, de thuisbasis van TomTom.
 
Iedereen die Map Share gebruikt kan door het uploaden en/of downloaden van Map Share correcties winnen. Alleen juiste correcties komen in aanmerking. Gebruikers hoeven enkel met hun TomTom HOME-account op TomTom HOME in te loggen wanneer ze Map Share gebruiken. Winnaars worden wekelijks en op willekeurige momenten getrokken.
 
Voor meer informatie zie: changespotting.tomtom.com

Bureaus

Media

Economisch