Clear Channel en BlowUP Media meest innovatief

06-03-2014 (11:39) - Media

Interactiviteit verdient meer aandacht, menen de 276 respondenten van het Fonk Buitenreclame Onderzoek 2014. Maar ook menen de respondenten dat met out of home de consument optimaal bereikt wordt (gemiddeld op een schaal van 1-10: 9). Met andere woorden: out of home leeft! Vandaag een eerste sneak preview over de meest innovatieve exploitanten. 
 
Clear Channel Hillenaar (Billboards, Abri’s & A0 (blok 1); Indoor & Digital (blok 2) Mobiele, OV & Vervoersreclame (blok 3); Snelwegreclame (blok 4) en BlowUP Media (Steigerdoeken & Projectborden blok 6) blijken de meest innovatieve buitenreclame exploitanten in het fonk buitenreclame onderzoek 2014. 

De komende dagen meer over dit onderzoek en de best presterende bedrijven onder de 31 out of home exploitanten. In Fonk Magazine 125 (verschijnt 21 maart) zetten we alle uitkomsten, achtergronden, meningen, feiten en interviews in een groot thema op rij. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch