Clear Channel en Interbest scoren meest optimaal langs de snelweg

12-03-2014 (08:09) - Media

Clear Channel Hillenaar en Interbest zijn de OOH exploitanten die volgens de respondenten van #fonkoverbuitenreclame het meest optimaal presteren op de vijf kerncompetenties (innovatief, klantvriendelijk, effectief bereik, service, prijs-prestatie). Goede resultaten ook voor OOHA media (onder meer klantvriendelijkheid, service en prijs-prestatie).
 
Namens nieuwkomer OOHA Media licht Kim van den Broek toe: ‘Wij hebben na lang lobbyen de financiering rond gekregen om te kunnen starten met de bouw van de eerste paar digitale reclamemasten. Vooralsnog werken we overwegend met lokale en regionale adverteerders. Zodra wij in de loop van dit jaar van start gaan met een pakket van vier masten, zullen dat ook landelijke partijen zijn.’
 
Meer over #fonkoverbuitenreclame in Fonk Magazine 125. Deze editie verschijnt op 21 maart.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch