Clear Channel, Euromobile en TripleMedia 1, 2 en 3 in mobiele, ov & vervoersreclame
11-03-2014 (09:05) - Media
In de derde ‘grote’ categorie Mobiele, OV & Vervoersreclame van het Fonk Buitenreclame Onderzoek 2014 bleek Clear Channel Hillenaar gemeten over de 5 kerncompetenties (innovativiteit, klantvriendelijkheid, effectief bereik, service en prijs-prestatie) nummer 1. Euromobile eindigde op de 2e postitie. TripleMedia is de nummer 3. ExterionMedia en Outforce Media eindigden respectievelijk als 4 en 5 in deze caterorie.
Buiten de ijzersterke top 3 die door Clear Channel Hillenaar over de 5 specialisaties en over de vijf kerncompetenties wordt aangevoerd, leggen Exterion Media en OV Media beslag op een derde positie voor wat betreft effectief bereik.
MobieleBillboarbards.com deelt wat klantvriendelijkheid betreft de 3e positie met Euromobile.
Outforce Media claimt in deze categorie voor priis-prestatie de 3e positie.
En als het om innovativiteit gaat deelt TripleMedia de 3e positie met Outforce Media.
Woensdag meer over de overall top 15 over de 5 specialisaties en de 5 kerncompetenties. Dat deze overall top 15 wordt aangevoerd door ‘alleskunner’ Clear Channel Hillenaar komt gezien de uitslagen tot zover niet als een verrassing. Maar omdat van iedere exploitant de stemmen per kerncompetentie individueel werden opgeteld en gedeeld door het aantal stemmen per exploitant, claimen ook een aantal kleinere exploitanten terecht hun positie in de overall top 15.