
De Boardroom boekt succes met 170.000 views per maand
Vier maanden na de lancering groeit business talkshow De Boardroom snel, met een maandelijks bereik van 170.000 views. Er schoven al twaalf tafelgasten aan, van Ahold Delhaize, Marie-Stella-Maris en Rabobank tot Alfred en Accenture Song. Vanaf woensdag 12 maart is de zesde aflevering online, met gasten Miriam van der Heijden van Randstad en Brian Hirman van iO.
De Boardroom, als onafhankelijke business talkshow, gaat in op nieuws, trends en ontwikkelingen uit de wereld van creativiteit, marketing en digital. De doelgroep is mid- en C-level vakgenoten en andere geïnteresseerden. De presentatie is in handen van initiator Ronald ter Voert, ex-hoofdredacteur Emerce en Broadcast Magazine, en sidekick Bert Hagendoorn, van Agency Engines.
Uit iedere aflevering kiest de redactie steeds korte ‘snippets’, die zij via verschillende social kanalen delen. Hierdoor is ook daar het aantal volgers en het bereik gestegen: via LinkedIn (2000+ volgers), de downloads op Spotify, Apple Podcasts en Podimo en streams op YouTube, aangevuld door plaatsingen via mediapartners. Opgeteld een overall maandelijks bereik van 170.000 views en vele positieve reacties.
Wisselende tafelgasten
Iedere aflevering schuiven twee wisselende gasten aan tafel: van managers, strategen en creatieven tot aan C-level en andere directieleden die werken bij bureaus, merken, techplatforms of mediabedrijven. De komende afleveringen zijn onder meer te gast: Boris Nihom (Dentsu Benelux) en Virigina Yanquilevich (Dopper), Harry Dekker (ex-Unilever) en Marvin Koppejan (Woodwork), Natascha Chamuleau (Snapchat Benelux) en, Margriet de Kroon (TicketSwap), Anneke Keller (ex-Coolblue en PostNL) en Victor Knaap (Monks).
De opnamen van de afleveringen zijn in samenwerking met Audiohuis, de all-in-one audio-agency binnen de Mediahuis-groep (voormalig TMG).